Sunday, April 4, 2010

Rabeteye qashange mano Mani

Mani pesardayie 6 saleye mane, ta chand vaght pish az man khejalat mikeshido taghriban farar mikard!!



Ta inke ma ba ham (ba khunevade, you pervert!!) ye mosaferate kuchulu raftim, unja ba ham dus shodim...yani avval hambazie bodobodo..badam bazihaye mobile..badesham gushimo besh midadam azash khahesh mikardaam ax begire,unam zogh mikard... Enghad dus shodim ke dige hamash miumad tu mashine ma... Tu mashin ham ye seri bazihaye bachegane az khodam sakhtam ke dige dasht mamano mamanbozorgo divune mikard!



Belakhare bargashtim Tehran, fek mikardam dige hame chi yadesh mireo dobare khejalati mishe vali...



Bavaram nemishod Mani ta chand shab khabe mano midid!! masalan ye bar mano az daste ejdeha nejat dade bud, ye bare dige az daste dozda...



In dafe man uni budam ke zogh mikard ama az inja be badesh kheili ajibe...fek mikardam khob 2-3 ruz hamash ba ham budim ta chand ruz intorie...



Raftim tavallode Negar (khahare Mani) Mani hamash miumad pishe man mishest ! yani har 5 deyqe ye bar ye sar be baziaye computeri ke hamsennash dashtanbazi mikardan mizad, amma dobare midoyid miumad pishe man ye ja jur mikard mishest (age sandali pisham nabud yeki miovord) vayyyyy...in pesar mano kosht...



Diruz dayim ina umadan khunamun, and guess what? Mani baram ye kif gerefte bud!! (ba mamanesh ina dashtan vase Negar ye kif mikharidan, Mani ham esrar karde ke in yekiam vase Laleh begirim!).. azash tashakor kardam, goftam ye boos bede,umad lopesho ovord jelo... muhasho zade bud,besh goftam mobarak bashe, ba zogh goft "raftam salmuni ! "..



"Laleh un bazi khargushe ke kheili sakhte ro miary?".... I'm dead!

No comments:

Post a Comment